zondag 22 september

Grote Markt 32
4611 NT BERGEN OP ZOOM

Reserveer

Wat is beter? Een kwaadaardige multinational-CEO of een liefdevolle narcocrimineel?

Ferhat Kaplan groeide op in de ruige straten van Brabant tussen charismatische mannen in snelle bolides. Hoewel sommigen opgroeiden tot de meest beruchte criminelen in de onderwereld, kent Ferhat ze als zorgzame en liefdevolle familiemensen die in Bergen op Zoom financiële hulp boden aan mensen in nood.

De menselijke invalshoek op de zelfkant inspireert hem tot het maken van deze voorstelling.

Twee compagnons die een hoge positie bekleden in het criminele circuit nemen noodgedwongen zelf de taak op zich om drugs te verpakken. Het werk dat ze aan het begin van hun carrière vaak hebben uitgevoerd, roept confronterende herinneringen op aan hun verleden vol onomkeerbare keuzes in carrière, liefde en familiepaden.

De voorstelling is gebaseerd op waargebeurde verhalen.

• Zondag 22 september 2024 om 15.00 uur

• € 22,50