zondag 5 januari 2025

Plan je route

vanaf jouw locatie

Reserveer

Het Natalon Kwartet, bestaande uit pianisten Petra van Oort, Laura Sandee, Robert Lambermont en Anna van Nieukerken, eert Simeon ten Holt met een betoverende ‘Ode aan Simeon ten Holt’ in theater- en concertzalen wereldwijd. Met Robert Lambermont als vertolker van Ten Holt’s composities, blijft het kwartet trouw aan de visie van de componist, dicht bij de bron. Als enige viervleugelkwartet ter wereld voeren ze al meer dan 20 jaar alle composities van Ten Holt uit. Hun integere benadering wordt geprezen door kenners. Elk concert is een unieke belevenis, waarin de pianisten elkaars ideeën ruimte geven en samen beslissen over de koers.

De hypnotiserende en tijdloze schoonheid van Ten Holts muziek blijft wereldwijd boeien.

Wanneer

• Zondag 5 januari 2025 om 15.00 uur